Общи условия за ползване

Онлайн пазаруване

Как да поръчам ?

За да направите поръчка в www.funko.bg не е необходимо  да имате регистрация в сайта и да сте влезли с потребителското си име и парола или да въведете данните си за конкретната поръчка.Изберете желания от Вас продукт и натиснете бутона „Добави в количката“. Ако искате да включите в поръчката си и други продукти, можете да продължите да търсите и да ги прибавите по същия начин.Използвайте опция любими,така във всеки момент, може да отбележите харесан от вас продукт, без да го загубите.Във всеки един момент можете да разгледате Вашата количка, да промените количеството на избраните продукти, да извадите или прибавите продукт, както и да видите сумата за плащане.
Когато сте готови с избора си, натиснете бутона „поръчайте“ и преминете към избор на доставка и начин на плащане.
Как да намеря продукт?

www.funko.bg, Ви предлага няколко начина за търсене на продуктите, който Ви интересуват:В меню „Категории“ ще намерите списък на всички категории и под категории продукти в магазина.При отварянето на всяка под категория имате възможността да сортирате продуктите по име, цена.За бързо търсене използвайте търсачката на сайта (горе в средата), като напишете името на търсения от Вас продукт и натиснете Enter.
Как и в какъв срок ще получа поръчката си?

Доставките се извършват от куриерска фирма Спиди.
за страната – срокът за доставка е до 2 работни дни;

* Сроковете се отнасят за поръчки, направени до 12.00 часа. Срокът за доставка на поръчки, направени след 12.00 ч., се удължава с един работен ден.
* При извънредни обстоятелства и независещи от нас причини, сроковете за доставка е възможно да не бъдат спазени.
* Ако ние не сме в състояние да изпълним Вашата заявка, поемаме отговорността да се свържем с Вас и да Ви информираме. В случай че сте платили предварително, ние сме задължени да възстановим платената от Вас сума в срок от 1 работeн дeн.
ВНИМАНИЕ:
За да получите поръчаната от Вас стока, е необходимо да посочите името на получателя и точен адрес за доставка – това може да бъде адресът, който сте дали при регистрацията си, или друг адрес от адресната Ви книга.
Когато посочвате адрес за доставката, уверете се, че в рамките на работния ден, когато ще бъде доставена стоката, на този адрес ще бъдете Вие или друг човек, който сте упълномощили да я приеме.След като финализирате поръчката си, на електронния адрес, който сте дали при регистрацията си, ще получите имейл с цялата информация по поръчката.Ако са необходими уточнения за условията или адреса на доставката, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона.
ВАЖНО!
При получаване на пратката заплатете стойността на наложения платеж и задължително проверете целостта на стоката в присъствието на куриера, особено ако е чуплива!Ако сте платили предварително по банков път , не дължите плащане на куриера. В този случай отворете пратката веднага след като я приемете.
В случай че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви.Свържете се с нас незабавно на телефон: 0892280809.

Цена на доставка за България:

Фиксирана цена до офис на Спиди 4.99лв. Доставката до адрес оскъпява крайната сума и се добавя 7.99лв.

Безплатна доставка се предлага за суми над 79.99лв.Поръчката се получава единствено и само от офис на куриерска фирма Спиди.


ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
Посочването на непълни или неверни данни в профила на клиента прави поръчката невалидна и тя не обвързва www.funko.bg с изпълнение.
Услугата фиксиран час на доставка ще я  оскъпи
допълнително в размер на 2.50лв. от получателя независимо от условията на доставка.
Експресна доставка за страната се заплаща допълнително от получателя.
Доставката е за сметка на получателя.
ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНА СТОКА:

Всеки потребител има правото да върне поръчаната стока в срок от 14 дни след получаването и, ако стоката отговаря на следните условия:
Провери дали продукта е годен за връщане и след това попълни своите данни и подробно описание в контактната форма на сайта. Върни Не по-късно от 14 дни след получаването му. Продукта трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен. Без дефекти и следи от употреба, в оригинална опаковка и фискална бележка с деливъри описание или фактура. 

След получаването на върната поръчка, ние незабавно Възстановяваме заплатената сума.Разходите по връщане и рекламация са изцяло за ваша сметка.
В случай че клиентът получи стоката във вид, не съответстващ с условието за доставка, или друга стока, различна от поръчаната, Аспрос 11 ООД подменя стоката, като поема разходите по доставката, или възстановява платената от клиента сума.
За всички въпроси и препоръки, свързани с продуктите, доставката и заплащането или с използването на сайта, моля, свържете се с наш оператор на тел.: 0892280809, или ни пишете на имейл: info@funko.bg .

Общи условия:

Моля, прочетете внимателно този текст. Той представлява споразумение между Вас и Аспрос 11 ООД и посочва условията, при които можете да използвате сайта, както и нашите задължения към Вас.
Използването на предлаганите от електронния магазин www.funko.bg услуги е възможно само след като се съгласите с настоящите условия.
1. ЗА ФИРМАТА
Фирмата, която предоставя услугата, е Аспрос 11 ООД,  ЕИК 201478343, с адрес на управление:
гр. Варна 6000
район р-н Младост
ж.к. ВЪЗРАЖДАНЕ, № 10 телефон за контакти : 0892280809

Банка ДСК
Сметка : BG54STSA93000022410483

Фирмата има право да наема други фирми под изпълнители, като всяка една поема своята отговорност, пред Българското законодателство.

2. РЕГИСТРАЦИЯ И СИГУРНОСТ
За да закупите продукт от www.funko.bg, не е необходимо да сте регистриран потребител или да въведете данните си еднократно за конкретната поръчка. Регистрацията става чрез въвеждане на вярна, пълна и точна информация във формуляра за регистрация.
Като регистриран потребител, Вие носите пълна отговорност за запазването в тайна на Вашето потребителско име и парола, както и на личната информация във Вашия профил (вкл. адрес, телефонен номер, информация, касаеща електронните Ви плащания, електронен адрес и оторизираните лица да приемат поръчките Ви).
Единствено Вие можете да оторизирате трети лица да използват Вашето потребителско име и парола в www.funko.bg .
Вие носите пълна отговорност за всички действия, които се извършват чрез Вашето потребителско име и парола в www.funko.bg .
При всяко съмнение за неправомерно използване на Вашето потребителско име и парола или за опасност от такова, моля, незабавно уведомете екипа на www.funko.bg .
3. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ 
Аспрос 11 ООД, e вписана като Администратор на лични данни по смисъла на чл. 3, ал. 1 от Закона за защита на личните данни под идентификационен номер
Аспрос 11 ООД, гарантира на своите клиенти конфиденциалността на предоставената информация и лични данни.
Аспрос 11 ООД, се задължава да не редактира или разкрива лична информация без изрично предварително разрешение на потребителите, освен в случаите, когато трябва да се подчини на законова процедура.
4. ЦЕНИ НА СТОКИТЕ
Указаната цена на отделните стоки е за 1 брой с включен ДДС. Цените са в български лева.
Стойността на доставката не е включена в посочената цена на продуктите и се определя съобразно стойността на поръчаните продукти и избрания начин на доставка.
5. ПРОМЯНА НА ЦЕНИТЕ
Аспрос 11 ООД, има правото да променя цените на предлаганите в сайта продукти, без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Всеки клиент на интернет магазина се задължава да заплати цената, която е била актуална по време на сключване на договора, съгласно настоящите общи условия. Цените, обявени на сайта, са валидни до изчерпване на количествата.
6. УСЛОВИЯ НА ПОРЪЧКА И ЗАПЛАЩАНЕ
Избраните от Вас продукти се появяват във Вашата количка. Вие можете да променяте количеството на продуктите, да добавяте или да изваждате продукти.
Във всеки един момент във Вашата количка можете да видите всички избрани от Вас продукти, тяхната цена, както и общата им сума.
Стъпка 1 – Информация за доставката
За да направите поръчка, е необходимо да влезете с потребителското си име и парола (ако сте регистриран потребител) или да въведете еднократно вашите данни.
Посочете името на получателя и точен адрес за доставка – това може да бъде адресът, който сте дали при регистрацията си, или друг адрес от адресната Ви книга.
ВАЖНО:
Когато посочвате адрес за доставката, уверете се, че в рамките на работния ден, когато ще бъде доставена стоката , на този адрес ще бъдете Вие или друг човек, който сте упълномощили да я приеме.
Клиент отказал се от поръчката си, която вече е изпратена, дължи сумата по куриерската услуга по изпращане и връщане, Аспрос 11 ООД може да изисква сумата по доставка по надлежния ред, описан от Българското законодателство.Сайта има право да отказва повторни поръчки, който са измамни или непотърсени без основателна причина с цел ощетяване интересите на доставчика.
Стъпка 2 – Информация за плащане
В количката Вие можете да видите цената на избраните от Вас продукти и крайната сума, която трябва да заплатите.
Цената на специалната доставката се определя от фирмата куриер.
Това е моментът да изберете и посочите удобен за Вас начин за плащане от следните възможности:
- наложен платеж (плащане на куриера при доставката);
- epay (Лицензиран оператор по картови плащания)
-Отложено плащане ‘Плати После’
‘Плати после’ е услуга, предназначена за тези клиенти, които искат да пазаруват веднага, но временно не разполагат с пари, за да платят на момента. Този метод дава възможност на клиентите да отложат плащането на своята поръчка с 15 календарни дни след получаване на стоката без никакво оскъпяване. При одобрение от ’Плати после’, клиентът не заплаща поръчката си на куриера при доставка, а има 15 календарни дни да върне сумата с 0 лв. оскъпяване. Ако сте пълнолетни, с доказани доходи, добра кредитна история и поръчката Ви е на стойност от 50 – 1500 лв., то покупка с ’Плати после’ е идеалната алтернатива за Вас.
Как да направите поръчката си с отложено плащане ’Плати после’?
1) Избирате продукта, който желаете да поръчате и го добавяте в кошницата.
2) От възможните опции за плащане, изберете ’Плати после’ и натиснете бутона ’Поръчай’.
3) Ще се отвори нова страница, която представлява Заявление за отложено плащане. Попълнете необходимите данни и се запознайте внимателно с условията за ползване на отложено плащане ’Плати После’. След това натиснете бутона ’Завърши поръчката’.
4) До минути получавате становище за одобрение за покупка с ’Плати после’.
5) След като получите заявената от Вас стока, разполагате с 15 календарни дни гратисен период, за да заплатите дължимата сума с 0 лв. оскъпяване.
Когато правите поръчка, всеки път имате възможност да избирате удобния за Вас начин на плащане.
Ако имате инструкции и коментари по поръчката, можете да ги напишете в съответното поле.
Ако искате да Ви бъде издадена фактура, попълнете данните в полето Коментар. Фактурата ще бъде изпратена заедно с поръчаната от Вас стока.
Стъпка 3 – Потвърждаване на поръчка
Тук можете да видите цялата информация за поръчката си, да я проверите и редактирате.
ВАЖНО: Проверете внимателно съдържанието на Вашата количка, информацията за плащане и доставка и инструкциите за поръчката (ако сте посочили такива).
Ако е необходимо да нанесете корекции, не пропускайте да ги направите на тази стъпка.
След като натиснете бутона „потвърдете поръчката“, Вашата поръчка ще бъде приета и няма да можете да правите повече промени.
След като финализирате поръчката си, на електронния адрес, който сте дали при регистрацията си, ще получите имейл с цялата информация по поръчката.
Ако са необходими уточнения за условията или адреса на доставката, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона.
ВАЖНО:
Посочването на непълни или неверни данни в профила на клиента прави поръчката невалидна и тя не обвързва Аспрос 11 ООД с изпълнение.
7. ВРЪЗКА С НАС
Вие можете да се обръщате към нас за информация относно предлаганите продукти, условията за поръчка и доставка, както и за да проверите статуса на Вашата поръчка.
Вие ще получите информацията, която Ви интересува,независимо дали се свържете с нас чрез e-mail или по телефона.
Телефонните разходи, които правите, обаждайки се на тел.: 0892280809, са за Ваша сметка.
Можете да ни пишете на имейл адрес: info@funko.bg. За Ваше улеснение можете да използвате формата за директна връзка с нас.
8. ОТГОВОРНОСТИ
При ползване на услугите, предлагани от Аспрос 11 ООД,
Вие изразявате съгласие, че използването на услугите, предлагани в сайта, е на Ваша отговорност.
Аспрос 11 ООД не гарантира, че функциите, предложени от сайта, и информационният поток са лишени от технически грешки.
9.УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
Имате право да върнете продукта в срок от 14 работни дни от датата на получаване спрямо Българското законодателство/отнася се за стоки,закупени чрез продажба от разстояние.Съгласно закона за защита на потребителите клиентът няма право да се отказва от договор за продажба на стоки, който е сключен в магазина. Член 55 , ал. 1 от Закона за защита на потребителите се прилага единствено за договори, сключени от разстояние, при положение, че изявлението от клиента е направено в сроковете и при условията на Закона /съгласно чл.55 , ал. 1 срокът е седем работни дни , считано от получаването на стоката от клиента .Съгласно чл. 55 , ал. 7 от Закона за защита на потребителите, при отказ от договора за продажба, сключен от разстояние , потребителят е длъжен да съхранява получената стока , нейното качество и безопасност. За надлежно упражняване на правото си на отказ, клиентът следва да предостави на Аспрос 11 ООД стоката във вида, в който я е получил, с ненарушена опаковка и неизползвана, придружена от всички оригинални документи. В случай, че е нарушена опаковката или стоката е използвана, както и при непредставяне на необходимите документи, клиентът няма право да се откаже от договора, както и да получи обратно платената сума.Рекламациите в случай на продажба от разстояние се предявяват  по пощата или с куриер.ЗЗП не важи и не се прилага за клиенти, които са юридически лица. Закона е създаден , за да обслужва интересите на физическите лица и затова само те могат да се възползват от него.
10. ПРАВА ВЪРХУ САЙТА
Цялото съдържание на сайта e собственост на Аспрос 11 ООД то е създадено, за да помага на нашите клиенти да се възползват максимално от услугите, които предлагаме. Всяко друго използване на съдържанието на сайта, включително модификация, репродукция и дистрибуция без писменото разрешение на Аспрос 11 ООД се наказва от закона.
Екипът на www.funko.bg се грижи за доброто обслужване на клиентите на електронния магазин. Ако имате въпроси и препоръки, свързани с използването на сайта, свържете се с нас на телефон 0892280809, или пишете на info@funko.bg. Вашето мнение е важно, за да направим магазина още по-удобен и полезен!
Навсякъде където се използва www.funko.bg се има предвид запазената търговска марка и сайта, които са собственост на ф-ма Аспрос 11 ООД.
Плащане
В количката Вие можете да видите цената на избраните от Вас продукти, цената на доставката и крайната сума, която трябва да заплатите.
Това е моментът да изберете и посочите удобен за Вас начин за плащане от следните възможности:
Наложен платеж (плащане на куриера при доставката);
Кредитна/дебитна карта
ePay.bg
PayPal
Когато правите поръчка, всеки път имате възможност да избирате удобния за Вас начин на плащане.
Ако имате инструкции и коментари по поръчката, можете да ги напишете в съответното поле.
Ако искате да Ви бъде издадена фактура, попълнете данните в полето Коментар. Фактурата ще бъде изпратена заедно с поръчаната от Вас стока.
Потвърждаване на поръчка
Тук можете да видите цялата информация за поръчката си, да я проверите и редактирате.
ВАЖНО: Проверете внимателно съдържанието на Вашата количка, информацията за плащане и доставка и инструкциите за поръчката (ако сте посочили такива).
Ако е необходимо да нанесете корекции, не пропускайте да ги направите на тази стъпка.
След като натиснете бутона „потвърдете поръчката“, Вашата поръчка ще бъде приета и няма да можете да правите повече промени.
След като финализирате поръчката си, на електронния адрес, който сте дали при регистрацията си, ще получите имейл с цялата информация по поръчката.
Ако са необходими уточнения за условията или адреса на доставката, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона.
ВАЖНО:
Посочването на непълни или неверни данни в профила на клиента прави поръчката невалидна и тя не обвързва www.funko.bg с изпълнение.
Свържете се с нас :
Тел.: 0892280809
Е-mail: info@funko.bg